Kinderen op de foto 
zoals ze zijn

Veel gestelde vragen


Ik heb een kaartje met inlogcode ontvangen. Wat nu?

Via de bestelsite kunt u inloggen en de foto's bekijken. De bestelsite vind u hier u hier


Kan ik de foto's van voorgaande jaren samenvoegen met de foto's die in 2020 gemaakt zijn?

Helaas kan dat niet. In 2020 is er een nieuwe bestelsite gekomen. 

Samenvoegen met voorgaande jaren is daardoor niet mogelijk.


De foto's van 1-3-2018 t/m  eind 2019 zijn via de website te bestellen tot 31-12-2020


Na 31-12-2020 kunt u een mail sturen met het verzoek om de foto's opnieuw online te plaatsen. Graag ontvang ik in uw mail de naam van de school/kdv of psz, het jaartal waarin de foto's zijn gemaakt en de inlogcode die u destijds heeft ontvangen.


Ik mis het inlogkaartje van de broer-zusfoto's. Wat nu? 

Soms is er geen apart kaartje en vindt u de broer-zusfoto's in de map van 1 van uw kinderen. 

Het kaartje kan ook met een nietje vastgemaakt zijn aan 1 van de kaartjes van uw kinderen.

Of het kaartje is nog niet door school meegegeven.

Blijkt bovenstaande allemaal niet het geval te zijn...neem dan even contact op via de mail


Ik heb per ongeluk een verkeerde foto besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? 

Zodra uw betaling verwerkt is gaat uw bestelling direct in productie. Ook in het weekend. Dit is een automatisch proces.  Het is dan ook niet mogelijk om na betaling wijzigingen aan te brengen. Kijk aub uw bestelling goed na voordat u op akkoord klikt en betaald. 

Uw bestelling wordt in de winkelwagen duidelijk aangegeven. 


Ik heb net een bestelling geplaatst en betaald. Maar ik ben 1 foto vergeten te bestellen. Kan die nog toegevoegd worden?

Zodra uw betaling verwerkt is gaat uw bestelling direct in productie. Ook in het weekend. Dit is een automatisch proces.  Het is dan ook niet mogelijk om na betaling wijzigingen aan te brengen. 


Is de inlogcode ook door anderen te gebruiken?(bijvoorbeeld opa en oma) 

Ja, de inlogcode is meerdere keren te gebruiken. U logt in met de inlogcode en uw eigen mailadres. Zo blijft uw bestelling altijd privé en kunnen anderen uw gegevens niet zien.  Ik ben het inlogkaartje kwijt. Wat nu?  Om privacyredenen worden inloggegevens niet via de mail gegeven. Maar u kunt op school, kdv of psz zelf nogmaals de inlogcode ontvangen. Zij hebben alle gegevens ontvangen en kunnen u snel verder helpen.


Kan ik van meerdere kinderen tegelijk een bestelling plaatsen?

Ja, dat kan. Op de bestelpagina kunt u de optie "logincode toevoegen" aanklikken


Ik heb een bestelling geplaatst en betaald. Hoe lang duurt het voordat ik de foto's ontvang? 

Dat is afhankelijk van de bezorgmethode waarvoor gekozen is.  Als u gebruik maakt van de actie "zonder verzendkosten" dan is er een einddatum voor de bestellingen ingesteld. Op uw inlogkaart leest u binnen welke periode de bestellingen op uw school/kdv of psz worden afgeleverd.


Heeft u wel verzendkosten betaald en worden de foto's naar uw huis verstuurd?  Dan wordt uw bestelling vaak dezelfde dag of volgende werkdag afgedrukt en verzonden. Afhankelijk van het tijdstip van de bestelling.

Canvas of wanddecoratie heeft een langere levertijd.


Wat zijn de prijzen van een fotoafdruk?

U heeft al een fotoafdruk vanaf €4,25

Een fotoset is er al vanaf €5,95


Zijn er nog meer afdrukken van mijn kind? 

Alle beschikbare foto's die er zijn worden aangeboden.


Kan ik nog foto's bestellen van afgelopen jaren?

Ja, dat kan. Foto's blijven in ieder geval 1 jaar online.

Foto's die gemaakt zijn in van maart 2018 tot eind 2019 staan nog online en kunt u bestellen via deze link


Nog oudere foto's? Bijna alle foto's vanaf 2007 zijn opgeslagen in het archief. Neem contact op via de mail en

ik kan voor u op zoek gaan en de foto's online zetten. 


Zijn de pasfotovellen geschikt voor officiële documenten? 

Nee, helaas.


Ik heb een vraag maar zie nergens uw telefoonnummer staan. Hoe kan ik u bereiken?

U kunt mij altijd bereiken via de mail


Miriam Fotografie is een eenmanszaak. Als ik aan het fotograferen ben kan ik helaas de telefoon niet opnemen.
Op dat moment gaat de glimlach van een kind voor :)
Ik bekijk mijn mailbox meerdere malen per dag. 

Echt dringende vragen zal ik dezelfde dag nog proberen te beantwoorden(mits binnen kantoortijden ontvangen). 
Het streven is om in ieder geval binnen 3 werkdagen te reageren.

Heeft u geen antwoord ontvangen? Kijk dan aub in uw spam-box.

Het bestellen van de foto's kan 24/7. Dat is een automatisch proces.
Ik help u heel graag als het niet lukt.

 

Wilt u teruggebeld worden? Laat dan aub uw telefoonnummer achter in uw e-mail.


Staat uw vraag er niet tussen? 

Neem dan even contact op via info@miriamfotografie.nl